The Story of Zarres
Rusherayza Kekal Dalam Hati

06 July 2013 @ 8:05 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. I'm back, kembali muncul lepas sekian lama biarkan tempat ini berdebu. Kembali merapikan kawaasan ini dengan satu entry baru. Jari jemari kembali berdansa setelah sekian lama tak menaip... Rindu sebenarnya...
Makin hari terasa semakin sunyi... Apabila sunyi menyelubung diri, rindu juga mulai bertaut...
Rindu akan para sahabat yg dulunya sentiasa ada dan menjadi diari bergerak, tempat aku luahkan segalanya tatkala hati ini tak mampu menahan segala rasa sendirian...
Makin hari makin aku rasakan yang aku semakin kehilangan mereka, terasa seperti ada yg bakal merampas mereka dari aku... Perasaan takut juga mulai menguasai diriku yg kosong ini... Takut akan kehilangan mereka yg aku kasihi... Takut sekiranya akan ada yg mahu mengambil mereka dari aku...
Tiap hari aku berharap agar aku dapat bertemu mereka semula, kembali meluangkan waktu bersama-sama dari pagi hingga petang... Berjalan bersama-sama serta makan dalam satu pinggan yg sama...
Nama yg direka itu masih aku guna lagi, hingga ke hari ini. Aku berharap aku dapat mengingatinya sampai aku mati... Begitu juga segala kenangan yg kami cipta sepanjang nama itu wujud... Moga-moga ianya akan kekal dalam memori aku sampai aku mati...
Wahai sahabat, semoga persahabatan kita akan kekal selamanya. Semoga kalian berjaya gapai cita-cita kalian...
Kenangan RUSHERAYZA takkan pernah lenyap dalam hidup ini...



p/s: Kawan hanya ada disaat kita senang, manakala sahabat sentiasa ada tak kira masa... Hargai kewujudan mereka disisi kita


Older Post
Le Owner!


Hi peeps ! I'm Eyza . 15 y/o still young right ? I'm PMR victim ! This is my Sweetie Blog . And any copyright are not allowed okay :D

Thanks for coming . Do come back !

Me Love You So Much !


Navigations!

Diary Zarres Mine Site


Shout Here!


Thanks!

Template by : Eyza Zarres Basecode by : Eyza Zarres
Full Edited : Eyza Zarres

Best View at GOOGLE CHROME!