The Story of Zarres
One Year Just A Memories

30 September 2012 @ 8:13 AM | 0 Comment [s]

Hi Assalamualaikum :) *lambai tangan* Semua sihat ? Alhamdulillah lah kalau sihat . And if tak sihat tu , mohon makan ubat lah ye :)
Eh , baru aku perasan yang harini dah masuk 30 Sept 2012 . And esok pulak 1 October 2012 . What ? 1 October ? Hmm , aku tak terasa happy nak celebrate October this year . Especially 1 October . Nak tahu kenapa ? Sebab masa 1 October 2011 lah Wan luahkan perasaan dia dekat aku . Dah setahun berlalu . And since 1 October 2011 lah relay kami jadi huru-hara . Kan lebih indah if dia tak buat tindakan bodoh tu dulu . Tak ada lah semua ni terjadi . Aku rasa if dia tak buat tindakan tu dulu , mesti sekarang ni kami tengah bahagia bergurau-senda , mesti sekarang ni kami tengah sibuk borak kosong , melalut sana-sini . Seriously aku rindu waktu-waktu bangang tu .


Aku rindu waktu-waktu aku dengan dia habiskan masa kami dengan buat kerja-kerja bodoh . Entah kenapa aku rasa menyesal sesangat bila aku terima dia waktu tu . Entah kenapa aku rasa bodoh sangat sebab luahkan perasaan yang sama dekat dia dulu . Aku rasa semua tu tak patut berlaku dulu . Sejujurnya aku rindu saat-saat nak luahkan semua problem aku dekat dia . Aku rindu saat-saat nak melalak dengan dia . Aku rindu kenangan kami yang dulu . Kami yang dulu ! Sebelum dia ungkapkan benda bodoh tu dekat aku .
Kadang-kadang aku terfikir , kenapa semua ni berlaku . Kenapa , kenapa and kenapa ? Benda tu asyik bermain dalam fikiran aku je sekarang ni . Tapi ada jugak terlintas dalam fikiran aku , maybe ada hikmah disebalik semua ni . And maybe Allah hadirkan dia dalam life aku sebab nak aku berubah jadi lebih baik . Sebab sebelum aku kenal dia , life aku memang teruk , bebas bergaul . Tapi lepas dia muncul , hidup aku lebih teratur , lebih tertib . Tapi semua tu tak seindah apa yang aku harapkan . Kebahagian tu hanya datang sementara . Lepas tu , semuanya ... musnah ! Aku menyesal sebab terima dia dalam life aku ! Aku menyesal sebab bagi dia peluang untuk bertakhta dalam hati aku . Aku menyesal sebab sayangkan dia . Aku menyesal sangat-sangat ! Seandainya aku boleh ulang balik saat-saat itu dulu , aku nak dia jadi abang aku ja ! Cuma abang ! Abang yang sentiasa ada untuk adik perempuan dia . Abang yang sayangkan adik perempuan dia . Abang yang selalu ada masa untuk adik dia . Aku nak abang aku ! Abang aku !
Huh , menyesal pun dah tak ada gunanya sekarang ni . Semuanya dah berlaku . Aku terpaksa redha dengan semua ni . Tapi sejujurnya aku cuma berharap yang satu hari nanti kami akan berbaik semula seperti dahulu . Sebab seorang adik amat memerlukan kasih sayang dari abang nya . 

waktu ni kita bahagia sangat ! terlalu bahagia :'( sekarang ?

Wan , aku rindukan hang ! Aku rindukan abang aku setahun yang lepas . Aku rindukan kenangan-kenangan kita . Aku sedar yang kita dah buat kesilapan dengan meluahkan perasaan kita dulu . Sejujurnya aku mahukan abang aku balik . Aku nak kan hang , sebagai abang aku . Cuma itu je yang aku mohon . :'( Wassalam


Older Post | Newer Post
Le Owner!


Hi peeps ! I'm Eyza . 15 y/o still young right ? I'm PMR victim ! This is my Sweetie Blog . And any copyright are not allowed okay :D

Thanks for coming . Do come back !

Me Love You So Much !


Navigations!

Diary Zarres Mine Site


Shout Here!


Thanks!

Template by : Eyza Zarres Basecode by : Eyza Zarres
Full Edited : Eyza Zarres

Best View at GOOGLE CHROME!