The Story of Zarres
Boarding School

19 September 2012 @ 9:05 AM | 0 Comment [s]

Hi Assalamualaikum :) Miss me ? Ya , miss you more *muah sikit* Nampak tak tajuk diatas ? Boarding school , also known as Sekolah Berasrama . Nak tahu kenapa aku buat tajuk macam ni ? Nak tahu tak ?
K tak kisah lah nak tahu ke tak , aku tetap akan gitahu . Ya , maybe ada diantara korang yg tahu this year aku nak ambik PMR (Penilaian Menengah Rendah) *Budak PMR kot tahun ni* Apa ? Tak nampak macam PMR ? Tak cukup tinggi ? Ahh , abaikan itu semua . Hahaha . So , as we see Trial PMR sudah berlalu . And result aku pun agak memuaskanlah . Nak tahu ke aku dapat apa ? Serious ? Eh malu lah nak gitahu . Aku bukan pandai pun . K , lihat rajah dibawah *dah macam soalan Math pulak* Inilah result yg aku dapat , just cukup makan je .

Maaf , number I/C aku yg 0000 tu aku dah tukar sebenarnya . Hahaha . 4B 2C 2D

K , back to the topic ! Lepas je trial , aku dan sahabat-sahabat aku dah berbincang pasal our own future . And ramai diantara kami yang nak masuk Sekolah Menengah Teknik Vokasional or yg terbaru ni orang panggil Kolej Vokasional . So am I . Yes ! Aku pun nak masuk sekolah tu . What ? Tak percaya ? Budak manja macam ni nak masuk sekolah yang macam tu ?
Eh , serious lah ! Aku nak masuk sekolah tu next year . Mana tak nya , secara tetiba je Mak suruh aku masuk sekolah tu . And aku pun dah buat decision yang aku akan apply sekolah tu dekat Sri Manjung . Bukan nya sekolah tu takda dekat area Taiping ni , ada tu ada . Tapi aku terasa macam nak masuk asrama . Aku nak belajar berdikari , survive hidup sendiri , cari experience . Lagipun aku nak lari dari problem aku , lari dari stress , and lari dari ... Wan maybe ?
Bukan apa , aku dah rasa yang aku tak mampu nak go on dengan life macam ni . Dengan bayangan dari Wan tu lagi . Aku nak pergi , pergi jauh bawak diri . Mana lah tahu , kot kot nanti aku pergi sana aku dapat lupakan dia . And mana lah tahu kot kot nanti aku jumpa jodoh aku dekat sana , maybe lah . Hihi ^^
Kenapa perlu lupa dia ? Eh , aku tak cerita lagi eh ? Hahaha , nanti ada masa nanti aku cerita . Sekarang ni tak boleh nak cerita lagi sebab nanti out of topic pulak . Haha .
K lah , apa apa pun wish me luck . Doakan yang aku dapat masuk sekolah tu nanti tahu .  Hahh ? Nak masuk bahagian apa ? Eh , lupa pulak nak cerita . Aku fikir aku nak ambik kursus Architecture . Ya , dulu mmg aku nak sangat masuk kursus Graphic Design / Creative New Media tu . Tapi dekat sekolah tu mana ada kursus bahagian tu . So better aku ambik Architecture , nanti kerja bahagian Engineering . Tak pun nanti bila habis sekolah , aku ambik lah Creative New Media balik . Tak salahkan kalau kita nak tambah pengetahuan ? *big smile* Hahaha .
K lah k lah , penat lah nak type pepanjang . Mata pun dah naik mengantuk ni , latihan yang cikgu bagi masa dekat sekolah tadi pun belum terbuat . So better aku mengundurkan diri . Nanti ada masa nanti aku cerita k :) Wish me luck ye , doakan yang terbaik untuk aku . K thank you *muah sikit* . Assalamualaikum


Older Post | Newer Post
Le Owner!


Hi peeps ! I'm Eyza . 15 y/o still young right ? I'm PMR victim ! This is my Sweetie Blog . And any copyright are not allowed okay :D

Thanks for coming . Do come back !

Me Love You So Much !


Navigations!

Diary Zarres Mine Site


Shout Here!


Thanks!

Template by : Eyza Zarres Basecode by : Eyza Zarres
Full Edited : Eyza Zarres

Best View at GOOGLE CHROME!