The Story of Zarres

28 August 2012 @ 3:06 AM | 0 Comment [s]

Hi and Assalamualaikum :)
Harini tetiba pula terasa nak post pasal Crush tercinta . Haha . Siapa lagi kalau bukan anak teruna Aunty Lela . Hihi ^^
Kadang-kadang orang cakap kalau ada jodoh , takkan kemana kan ? Ya , actually 3-4 hari yg lepas aku dapat great news . Haritu aku keluar dengan dia untuk beli barang then dia tengok my new hairstyles , dia cakap dia suka perempuan rambut macam ni . Malam tu secara tetiba , dia text aku "Hey crush..sudi tak jadi isteri saya?" and I was like *homaigadddd* serious ke ni and something like that . So , kitorang pun start text balik after dah lama tak text . And then dia tanya "Did u love me?" #Wahhh So aku pun jawab "Yes , sincerely" . Seriously aku memang tak expect semua ni terjadi , lagipun aku dah tetapkan satu benda dalam life aku "Kalau ada jodoh , adalah kami . Kalau tak ada , tak ada lah kami ." Simple right benda tu ?
Tapi memang aku bersyukur sangat dengan semua ni . Aku bahagia bila Allah pulangkan dia untuk aku . Aku berdoa agar jodoh aku dengan dia dipanjangkan . Aku tak mahu dia pergi lagi sekali .
Ya Allah , Kau peliharalah hubungan kami sehingga ke jinjang pelamin . Aku sangat mencintainya . Kau permudahkanlah segala urusan kami berdua Ya Allah . Kau panjangkanlah jodoh kami berdua . Amin Amin Ya Rabbil Al Amin .


Older Post | Newer Post
Le Owner!


Hi peeps ! I'm Eyza . 15 y/o still young right ? I'm PMR victim ! This is my Sweetie Blog . And any copyright are not allowed okay :D

Thanks for coming . Do come back !

Me Love You So Much !


Navigations!

Diary Zarres Mine Site


Shout Here!


Thanks!

Template by : Eyza Zarres Basecode by : Eyza Zarres
Full Edited : Eyza Zarres

Best View at GOOGLE CHROME!